1. Originalnost i kreativnost
Ocjenjujete kvalitet kreativnog rješenja i uvida (insight) na osnovu kojeg je rješenje nastalo. Kako je kreativno rješenje povezano sa uvidom, kako se do njega došlo,zašto je važan za rad te ciljnu skupinu kojoj se obraća. Po čemu je rad jedinstven?
2. Kvaliteta izvedbe
Koliko je prijavljeni rad kvalitetno sproveden od ideje do realizacije. Ocjenjuju se svi strukovni elementi povezani sa implementacijom.
3. Rezultati
Postignuti rezultati u odnosu na postavljene ciljeve kampanje.
5 – Nedovoljno za uži izbor.
6 – Potencijalni uži izbor
7 – Dobar rad, uži izbor sigurno.
8 - Odličan rad, sigurno za nagradu.
9 – Izuzetan rad koji uveliko nadmašuje tržišni prosjek, možda čak i pobjednik u kategoriji!
10 – Vrhunski rad! Pobjednik kategorije bez dileme, potencijalni Grand Prix!
Izuzetno kreativno pisanje tekstova za oglase, odnosno reklame i reklamne materijale. (pisanje za objave, odnosno web članke, opise i etikete na pakovanjima proizvoda, oglase za proizvode, tekstove za reklamni materijal (brošure, kataloge, letke, plakate …), tekstove za TV reklame, džinglove za radio reklame, tekstove za online oglase, tekstove za nagradne igre, kupone i slično). Elegantna fraza, duhovitost, dijalozi ili jednostavno dirljiva priča.
Prvo se prijavite, ukoliko imate problema javite se na: info@prefix.ba