Kriterij za ocjenjivanje:

1. Originalnost i kreativnost

Ocjenjujete kvalitet kreativnog rješenja i uvida (insight) na osnovu kojeg je rješenje nastalo. Kako je kreativno rješenje povezano sa uvidom, kako se do njega došlo,zašto je važan za rad te ciljnu skupinu kojoj se obraća. Po čemu je rad jedinstven?

2. Kvaliteta izvedbe

Koliko je prijavljeni rad kvalitetno sproveden od ideje do realizacije. Ocjenjuju se svi strukovni elementi povezani sa implementacijom. 

3. Rezultati

Postignuti rezultati u odnosu na postavljene ciljeve kampanje.

Ocjene:

5 – Nedovoljno za uži izbor.

6 – Potencijalni uži izbor

7 – Dobar rad, uži izbor sigurno.

8 -  Odličan rad, sigurno za nagradu. 

9 – Izuzetan rad koji uveliko nadmašuje tržišni prosjek, možda čak i pobjednik u kategoriji!

10 – Vrhunski rad! Pobjednik kategorije bez dileme, potencijalni Grand Prix!

R – No limit Adriatic

U ovoj kategoriji nagrađujemo kampanje koje su postigle vrhunske rezultate (rast prodaje, podizanje brand awarenessa i slično), a odvile su se na bilo kojem tržištu izvan Bosne i Hercegovine ali su barem jednom prikazane u BiH. Kreativnost, inovativni elementi i korištenje raznih platformi čine 70% ocjene, a ostatak čine ostvareni rezultati.

Prvo se prijavite, ukoliko imate problema javite se na: info@prefix.ba

Izaberi sljedeću kategoriju: