1. Originalnost i kreativnost
Ocjenjujete kvalitet kreativnog rješenja i uvida (insight) na osnovu kojeg je rješenje nastalo. Kako je kreativno rješenje povezano sa uvidom, kako se do njega došlo,zašto je važan za rad te ciljnu skupinu kojoj se obraća. Po čemu je rad jedinstven?
2. Kvaliteta izvedbe
Koliko je prijavljeni rad kvalitetno sproveden od ideje do realizacije. Ocjenjuju se svi strukovni elementi povezani sa implementacijom.
3. Rezultati
Postignuti rezultati u odnosu na postavljene ciljeve kampanje.
5 – Nedovoljno za uži izbor.
6 – Potencijalni uži izbor
7 – Dobar rad, uži izbor sigurno.
8 - Odličan rad, sigurno za nagradu.
9 – Izuzetan rad koji uveliko nadmašuje tržišni prosjek, možda čak i pobjednik u kategoriji!
10 – Vrhunski rad! Pobjednik kategorije bez dileme, potencijalni Grand Prix!
Nagrada u ovoj kategoriji namijenjena je agencijama, klijentima, neprofitnim organizacijama i udruženjima čije su marketinške aktivnosti na učinkovit način doprinijele pozitivnoj promjeni u društvu te radu organizacije, kao i projektima brendova koji su učinkovito kombinirali svoje poslovne ciljeve s društvenima (zdravstvo, edukacija, društvo, obitelj itd.), uspješno povezali društveni cilj s općom strategijom brenda te ostvarili pozitivnu promjenu u svijetu.
Prijaviti se mogu projekti koji su na bilo koji način pokrenuti radi poboljšanja općeg dobra, tj. marketinške i komunikacijske aktivnosti koje su se učinkovito usredotočile na određeni društveni problem ili proširile neki postojeći program na način koji je doprinijeo općem dobru. Projekt može biti profitan ili neprofitan, ostvariti zaradu ili ne, može biti cjelovita kampanja ili pojedinačni jedinstveni dio kampanje – sve su marketinške i komunikacijske aktivnosti prihvatljive dok postoje mjerljivi rezultati učinkovitosti.
Prvo se prijavite, ukoliko imate problema javite se na: info@prefix.ba